close

[Verse 1]
I see the King of glory
我見到王的榮光
Coming down the clouds with fire
從雲層中如火降臨
The whole earth shakes, the whole earth shakes
整個地球在震動
I see His love and mercy
我見到他的愛及憐憫
Washing over all our sin
洗淨所有我們的罪
The people sing, the people sing
人民在唱歌

[Chorus]
Hosanna, hosanna
和撒那
Hosanna in the highest (x2)
和撒那在最高處

[Verse 2]
I see a generation
我見到新的世代
Rising up to take the place
在升起去取代(喚醒)這個地方
With selfless faith, with selfless faith
與無私的信實
I see a near revival
我見到一個接近的復興
Stirring as we pray and seek
激動人心之中我們祈禱以及尋找(兩者之間混合= stir)
We're on our knees, we're on our knees
我們屈膝

[Bridge]
Heal my heart and make it clean
醫治我的心及令到它清潔
Open up my eyes to the things unseen
打開我的眼睛,(使我得見)未能看見的
Show me how to love like You have loved me
向我展示如何去愛,像你般愛我
Break my heart for what breaks Yours
打破我的心就好像你破碎的心
Everything I am for Your Kingdom's cause
為著你的國,我可以是任何的東西
As I walk from earth into eternity
因此我從地球步向永恆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()