Free, I long to be free
自由,我渴望自由
I long for the day I'll believe
我渴望那日 我相信(我相信我渴望的那一天會來到)
That all you say you see in me is true
那些所有你說的,你所見,在我裡面,是真實的
That's hard for me to do
這對我來說是困難地去做
It's hard for me to die to myself
這對我來說是困難的,去死為我自己(0即使是為我自己去死)
Entrust my life to someone else
去對某個人委託我的生命
So come empty me out
所以來填滿我
I'm no good without You inside of me
離了你在我裡面,我會不好


CHORUS:
Come and fill my heart with hope
用希望來填滿我的心
Come and fill my life with love
用愛來充滿我的生命
Come and fill my soul with strengh to carry on
用(你的)力量去充滿我的靈去繼續(走下去)
Because from here the climb is steep, the road is long
因為從這裡開始爬的路是斜,這條路是長的。
Come and fill my days with dreams
用夢想來充滿我的日子
Empty me of all the empty things
從空虛的事中將我清空出來
That I hold on to
因此我緊握(著你)
Come and fill my heart with you
用你來充滿我的心
I need you in my life
在我的生命中我需要你
Need you like the air that I breath
需要你就好像空氣一樣需要
You've become the very heart of me
你會變成我的最重要的一部分
And I, I can't believe my eyes
及我,我不能相信我的眼睛
Can't believe the dream that I've found
不能相信那個夢被我尋到
Lord, your love has turned my world around
主,你的愛完全改變了我的世界(包圍我的世界)
So come fill up my heart
所以來充滿我的心

'Till I'm like you are
我是多麼喜歡你在
So deep inside of me
我(心)深處

CHORUS

Search me, Lord
洞悉我,主
Try my heart
試練我的心
Come and take me now and make me new
現在來拿走我及令我更新
So that all of the world will see you
所以全世界會見到你
Overflow in my life
充滿在我的生命當中

CHORUSx2

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()