close
I hide me far away from trouble
我將我自己自麻煩中隱藏起來
The world outside me grows darker by the day
隨著日子過去,在我之外的世界成長為更黑暗之地
So I promise to stay here close beside You
所以我答應去留在你的旁邊
Surely God would want His children safe
肯定地,神會希望他的孩子會安全

Then in reading, how my eyes were opened
接著在閱讀的時候,我的眼睛要如何張開(如何定睛)
I find that He is leading us out into the world
我發現,他是領我出去接觸世界
Into the middle of fallen saints and sinners
(祂)走到墜落的聖徒以及罪人的中間(要領他們出去)
Where a little grace is needed most
(在那裡)些微的慈悲是最被需要的

*Come take the Light to darker parts
來,拿起燭光去照亮黑暗的地方
Share His truth with hardened hearts
分享他的真理,用更堅定的心
We are not like the world, but we can love it
我們不像這個世界,但,我們可以愛它
Come bring the hope to hopeless men
來,帶來希望去給那些失去希望的人們
Until the lost are found in Him
直至,最後迷路的羊都被祂所尋回
He came to save the world so let us be. . .
他已經來了,去保存世界,所以,讓我們
In it, not of it *
在世界當中,但不要像世界

**Wait a minute
等一會
If we say we love them, why are we not in it**
如果我們說我們愛他們,為何我們不在他們中間
Why we run and hide
為何我們要走開及躲藏起來
Entertain a stranger
使陌生人歡樂
Maybe entertain an angel
或者使天使歡樂
The danger is if our worlds don't collide
如果我們與世界嚴重對立是非常危險
repeat **


We've cursed the darkness far too long
我們離被詛咒的最暗處太遠
We need to hold the candle high
我們需要去舉高燭光
We have to go and right the wrongs
我們去,為錯誤帶來正確
We need to touch the world with love.
我們需要用愛來接觸世界
repeat** **
repeat* *

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()