close
I grew up in Sunday school
我在星期日的學校中長大(主日學)
I memorized the Golden rule
我記得黃金定律
And how Jesus came to set the sinner free
及主如何曾經來到這個世界去令到罪人得釋放
I know the story inside out
我知道那個故事的來去(來龍去脈)
I can tell you all about
我可以告訴你所有

The path that led Him up to Calvary
那條道路,他走向各各他
But ask me why He loves me
但只告訴我為何他愛我
And I don’t know what to say
及我不知道要去說什麼
But I’ll never be the same
但我永不會一樣
Because he changed my life when He became…
因為他改變我的生命,當他變得

*Everything to me
所有的事,對我來說
He’s more than a story
他(所做的)不止是一個故事
more than words on a page of history
多於歷史頁面上所書的字眼
He’s the air that I breath
他是我所呼吸的空氣
The water I thirst for
如水,我所渴慕的
And the ground beneath my feet
及我的腳下踏足的地面
He’s everything,*
他是所有

everything to me
對我來說,是所有

We’re living in uncertain times
我們是住在一個不明確的世代
And more and more I find that I’m aware
及更多再更多,我找到,我知道的
Of just how fragile life can be
在所有生命中是何等的易碎
I want to tell the world I found
我想告訴世界,我已找到
A love that turned my life around
一種愛,令到我的生命翻轉
They need to know that they can taste and see
他們需要去知道,或他們可以嘗試及得見
Now everyday I’m praying
現在,我每日都祈禱
Just to give my heart away
只想挪去我的心
I want live for Jesus
我想在主當中居住
So that someone else might see that he is…
因此某一人或許能夠(從我)得見他存在

repeat * *

And looking back over my life at the end
及當我回頭看待我的生命,在末了
I’ll go to meet you saying you’ve been…
我會去見你,對著你說,你做的‥‥
repeat * *

Lord, you’re everything to me
主,你對我來說是所有

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()