close
Sometimes it's hard for me to understand why
有時候,對我來講實在太難去明白為什麼
we pull away from each other so easily
我們是那麼簡單地自彼此之間拉開距離
Even though we're all walking the same road
雖然我們是行在同一條道路上
yet we build dividing walls
我們已經建立分隔的牆
between our brothers and ourselves.
在我們的兄弟及我們之間

But I, I don't care what label you may wear
但我,我不介意你身上有什麼標籤(被認定是什麼人)
If you believe in Jesus you belong with me.
如果你相信神(主耶穌) 你跟我一起
The bond we share is all I care to see
聯繫在我們之間的分享,才是我所在意的
And we'll change the world forever
我們將永遠地(影響)世界

If you will join with me Join and sing, sing.
如果你會與我一起加入及歌唱

*You're my brother,you're my sister
你就是我的兄弟,你就是我的姊妹
So take me by the hand
所以我們一起牽手
Together we will work until He comes.
一起,我們將會作工直至他再來
There's no foe that can defeat us
這裡沒有仇敵可以擊敗我們
When we're walking side by side.
當我們肩並肩地行在一起的時候
As long as there is love
只要那裡充滿愛
We will stand. *
我們將重新站立

The day will come when we will be as one,
那日將來,我們將會成為一體
And with a mighty voice together we will proclaim that Jesus
及與強力的聲音一起,我們將會宣告耶和華
Jesus is King. It will echo through the earth;
耶穌是王,這會在全地球回響
It will shake the nations, And the world will see,
這會使國度震動,及世界會得見
See that
見到

** repeat

The time is here, the time is now
此時就是在這,此時就是現在
To take a stand, to make a vow
去站起來(宣告),去發誓(立志)
I won't let go, you're not alone
我永不想離去,你也不是一個人
Now and forever we'll sing together
今時直到永遠,我們將會一起唱歌
** repeat x 2



arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()