close
If my heart has grown cold,
當我的心已漸冷
there Your love will unfold
你的愛會打開(我的心)
As You open my eyes to the work of Your hand
使我張開雙眼於你所作的工上(意指使我明暸你所作的工)
When I'm blind to my way,
當我盲於我自己的道路
there Your Spirit will pray
你的靈會祈禱
As You open my eyes to the work of Your hand *2
使我張開雙眼於你所作的工上(意指使我明暸你所作的工)

*Oceans will part, nations come
海會分開,國度會降臨
At the whisper of Your call
在你微聲的呼喚之中
Hope will rise, glory shown
希望會起來,榮光會顯明
In my life Your will be done*
在我的生命中,你會成就

Present suffering may pass,
現在的痛苦會過去
Lord, Your mercy will last
主,你憐憫會到最後
As You open my eyes to the work of Your hands
使我張開雙眼於你所作的工上(意指使我明暸你所將的工)
And my heart will find praise,
及我的心會找到讚美
I'll delight in Your way
我會欣喜於你的道中
As You open my eyes to the work of Your hands*2
使我張開雙眼於你所作的工上(意指使我明暸你所將的工)

repeat * * x2

Your will be done Will be done,
你會成就
Your will be done
你會成就
As You open my eyes To the work of Your hand
使我張開雙眼於你所作的工上(意指使我明暸你所將的工)
Jesus open my eyes To the work of Your hand
耶穌使我張開雙眼於你所作的工上(意指使我明暸你所將的工)
repeat* * x2
In my life Your will be done x2
在我的生命中,你會成就



arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()