You called my name, reached out Your hand,
你呼喚我的名字,伸出你的雙手
Restored my life, and I was redeemed,
再一次保存我的生命,及我被拯救
The moment you entered my life,
你進入我生命的剎那
Amazing grace, Christ gave that day,
慈愛恩典,主給予那日
My life was changed,
我的生命被改變
Went from my shoulders, fell the weight of my sin
從我肩膀上離去,減輕我罪之重

Chorus

So it's with everything I am,
因此, 當我做任何事的時候,
I reach out for Your hand,
我伸出手去接觸你的手
The hope that changed the second chance I've gained,
那種希望,改變了我生命,讓我擁有第二次機會
On you I throw my life, casting all my fears aside
在你我丟棄我生命(舊我),投棄我所有的恐懼
How could greater love than this, ever possibly exist
有何種愛(比)這更大,可能存在
Consume my thoughts, as I rest in You,
充滿我之思想,因我安息在你懷內。
I'm now in love, with a Saviour,
我現在在愛中,同救主
Bearing the marks of His love
體現祂愛之標記
Chorus x2

Bridge

So I wait upon You now,
所以我現在等候你
With my hands released to You,
與我的雙手(高舉)向你 <用我的雙手向你高舉>
Where a little faith's enough,
(從那)小信已夠
To see mountains lift and move,
去看眾山高舉及挪移
Yeah and I wait upon You now,
Yeah 及我現在等候你
Dedicated to Your will,
專注你的希望
To this love that will remain,
這種愛會被提起(記得)
A love that never fails
一種愛永不會失效

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()