Living in my own world Didn't understand
住在自我世界並不明白
That anything can happen When you take a chance
因任何事都可能發生 當你捉到一個機會
I never believed in What I couldn't see
我永不相信 我未曾見到
I never opened my heart yeah!! To all the possibilities
我從未敞開我的心 對所有的可能性
I know that something has changed
我知道某些東西已經改變
Never felt this way And right here tonight
從未有這種感覺 直至今晚此時

*This could be the start Of something new
這應該是新開始
It feels so right To be here with you
感覺太對 在這與你一起
And now looking in your eyes
及現在望向你的雙眼
I feel in my heart The start of something new*
我打從心底覺得是新的開始

Now who'd of ever thought that We'd both be here tonight
現在誰都覺得,我們應該在這裡整晚在一起
And the world looks so much brighter
及這世界看起來更光亮些
With you by my side I know that something has changed
在你的身旁與你在一起,我知道,有些東西被改變
Never felt this way I know it for real
我知道這種接觸是真實的

** repeat

I never knew that it could happen Till it happened to me
我從不知道這會發生 直至發生在我身上
I didn't know it before But now it's easy to see
我在此之前不知道 但現在很容易去看到

It's a start Of something new
這是一個新開始
It feels so right To be here with you
這感覺太對與你留在這
And now looking in your eyes I feel in my heart
及現在從新看向你的雙眼 我覺得我的心
That it's the start Of something new
因而有了新開始
It feels so right To be here with you
感覺太對 在這與你一起
And now looking in your eyes I feel in my heart
及現在看向你的雙眼 我心中覺得
The start of something new Start of something new
新的開始 新的開始
 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()