close
You taste the tears
你嘗淚的味道
You're lost in sorrow
你在悲哀中失去(自我)
You see your yesterdays
你見到你的昨日
I see tomorrow
我看到明天

You see the darkness
你見到黑暗
I see the spark
我見到火花
You know your failures
你知道你的失敗
But I know your heart
但你知道你的心

The dreams I dream for you
如夢之夢我為你而夢
Are deeper than the ones you're clinging to
更深於任何你所執著的獨一
More precious than the finest things you knew
遠超你所知之最美好的事
And truer than the treasures you pursue
及比你所追求的寶藏更珍貴
Let the old dreams die
待舊夢已死
Like stars that fade from view
觀察似星漸褪色
Then take the cup I offer
然後拿起那杯是被應許
And drink deeply of
及深刻地喝下
The dreams I dream for you
如夢之夢我為你而夢
You see your shame
你見到你的羞辱
But I see your glory
但我見到你的榮美
You've read one page
你看到其中一頁
I know the story
我知道整個故事
I hold a vision
我保持期望
That you'll become
直你會再來
As you grow into the truth
直到你成長至真相之中
As you learn to walk in love
直到你知曉行在愛中

Let the old dreams die
讓舊夢已死
Like stars that fade from view
似那觀星漸褪色
Then take the cup I offer
然後拿起那杯我所應許
And drink deeply of
及深刻地喝下
The dreams I dream for you
如夢之夢我為你而夢


arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()