Soon and very soon, my King is coming
快了,非常近了,我的王要再來。
Robed in righteousness and crowned with love
正義為袍及用愛為冠冕
When I see Him, I shall be made like Him
當我得見他,我要學像他
Soon and very soon
近了,非常近

Soon and very soon I’ll be going
近了,非常近,我將會去
To the place He has prepared for me
他為我預備的地方
There my sin erased
在那裡,我的罪被擦去。
My shame forgotten
我的羞辱被忘記
Soon and very soon
近了,非常近

I will be with the One I love
我會與那一位,我愛
With unveiled face I’ll see Him
用面紗所覆的面孔,我會得見他
There my soul will be satisfied
在那裡我的靈會被滿足的
Soon and very soon
近了,非常近

Soon and very soon see the procession
近了,非常近,見到(天使天軍的)行列
The angels and the elders ’round the throne
那些天使,及年長的先行者圍繞御座
At His feet I’ll lay my crowns, my worship
在他的足前,我會放下我的(驕傲),獻上我的敬拜
Soon and very soon
近了,非常近

I will be with the One I love
我會與那一位,我愛
With unveiled face I’ll see Him
用面紗所覆的面孔,我會得見他
There my soul will be satisfied
在那裡,我的靈會被滿足
Soon and very soon
近了,非常近

Though I have not seen Him
即使我現在未曾見到他
My heart knows Him well
我的心知道他是尚好
Jesus Christ the Lamb
耶穌基督神羔羊
The Lord of heaven
天堂的主

I will be with the One I love
我會與那一位,我愛
With unveiled face I’ll see Him
用面紗所覆的面孔,我會得見他
There my soul will be satisfied
在那裡,我的靈會被滿足
Soon and very soon
近了,非常近
Soon and very soon
近了,非常近
Soon and very soon
近了,非常近


arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()