My love, there's only you in my life
我的愛,這單單只有你在我的生命當中
The only thing that's right
這是唯一對的事情
My first love, your every breath that I take
我的第一次的愛,你奪去了我全部的呼吸
Your every step I make
你每一步都影響到我

And I

I want to share all my love with you
我想要對你分享所有的愛
No one else will do
沒有另外一個人會做
And your eyes
你的眼睛
They tell me how much you care
它們告訴我,你有多在意
Oh yes, you will always be my endless love
喔,是的,你會永遠是我的永不止息的愛

Two hearts, two hearts that beat as one
兩顆心,兩顆心的心跳重疊成一樣的時候
Our lives have just begun
我們的生活就已經開始了
And Forever(Forever)
及 永遠
I'll hold you close in my arms
我會將你包圍在我的臂彎之中
I can't resist your charms
我沒辦法抵抗你的魅力

And love
(我的)愛呀
I'll be a fool for you
我對著你會變得愚蠢
I'm sure
我肯定
(That's)you know I don't mind
但是 你明白我不會介意
'Cause baby you, you mean the world to me
這是因為,寶貝你,你對我來說代表了全世界
Oh I know I found in you,my endless love
喔,我知道我找到了你,我無盡的愛
Wow~In love
在愛中
I'll be a fool for you
我對著你會變得愚蠢
I'm sure
我肯定
That's you know I don't mind
但是 你明白我不會介意
And yes, you'll be the only one
是的,你會是那個唯一的一位
'Cause no one can deny
因為無人能夠取代

This love I had inside
這份愛在我的裡面(心內)
And I'll give it all to you
以及我會給你所有的愛
My love, my endless love
我的愛,我無盡(永完不會完結)的愛

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()