You gave me hope
你給我希望
You made me whole
你使我完整
At the cross
在十架上
You took my place
你拿去我的(罪)
You showed me grace
你向我展示你的大愛
At the cross where You died for me
在十架上 你為我死

Chorus:
And His glory appears
當祂的慈愛臨到
Like the light from the sun
就像光從太陽而來
Age to age He shines
日復日 他照耀(我們)
Look to the skies
看向天空
Hear the angels cry
聽到天使的哭泣
Singing Holy is the Lord
唱著 神聖是主

Verse

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()