close
You changed my world
你已改變我的世界
When You came to me
當你走向我
You drove a passion
當你為我受難
In my soul down deep
我的靈深處
Lord, to follow You in everything
主,去跟隨你,在每一件事上

I don't want to go somewhere
我不想去某一個地方
If I know that You're not there
當我知道,你不會在那
'Cause I know that me without You is a lie
因為我知道,離了你是一個謊言
And I don't want to walk that road
及我不想行那條路
Be a million miles from home
有離家(天堂)有百萬距離
'Cause my heart needs to be where You are
因為我的心需要去你在的地方
So I don't want to go
所以我不想去

So come whatever
所以來吧,無論如何
I'll stick with You
我會黏著你
I'll walk, You'll lead me
我會行,你會領我
Call me crazy or a fool
說我是瘋狂或者愚蠢
For forever I promise you that...
對永遠我答應你‥‥

repeat chorus

Without Your touch
離開你的(接觸)
Without Your love
離開你的愛
Filling me like an ocean
填滿我,好像海洋一樣
For Your grace is enough
直到你的恩慈是足夠
Enough for me
對我來說是足夠
To never want to go somewhere
永不想去某處
If I know that You're not there
如果我知道你不在那裡

repeat chorus


arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()