*Thy word is a lamp unto my feet
你的話是我腳前的燈
And a light unto my path.*
是我道上的光
repeat **


When I feel afraid,
當我覺得恐懼
And think I've lost my way.
當我思想我失去我的方向
Still, You're there right beside me.
仍然,你在我的旁邊,在對的(方向)

Nothing will I fear
我將不再有任何害怕
As long as You are near;
只要你是接近
Please be near me to the end.
請,接近(在我身邊)我直至末了

repeat ** 2次

I will not forget
我不會忘記
Your love for me and yet,
你的愛,對我,及總有一天
My heart forever is wandering.
我的心會永遠流浪
Jesus by my guide,
主是我的導向
And hold me to Your side,
及帶我去你的那一方
And I will love you to the end.
及,我會愛你直至末了

Nothing will I fear
我將不再有任何害怕
As long as You are near;
只要你是接近
Please be near me to the end.
請,接近(在我身邊)我直至末了

repeat ** 2次

And a light unto my path.
我道上的光
You're the light unto my path.
你是我道上的光

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()