I could live life alone
我應該要獨自活著
And never feel the longings of my heart
及永不曉得我深心處的渴求
The healing warmth of someone's arms
及來自於某人的臂彎,有治療功用的溫度
And I could live without dreams
我可以離開夢想地活著
And never know the thrill of what could be
及永不曉得,該對何事感到激動
With every star so far and out of reach
及每一顆星星離得太遠,去碰觸(意指,夢想太難達到)

I could live without many things
我可以離開任何事地活著
And I could carry on, but...
及我應該要繼續,但‥‥

*I couldn't face my life tomorrow
我不能面對我生命中的明天
Without Your hope in my heart I know
離開你,帶給我的希望,存於我心中,我知道
I can't live a day without You
我不能獨自活著,離開你,一日也不行。
Lord, there's no night and there's no morning
主,將沒有黑夜,也沒有清晨
Without Your loving arms to hold me
離開你去抱住我,那雙愛的臂彎
You're the heartbeat of all I do
你是我所有的中心
I can't live a day without you
我不能獨自活著,離開你,一日也不行。 *

I could travel the world
我應該要環遊世界
See all the wonders beautiful to me
見識所有美麗的創造物
They'd only make me think of You
他們只能令我想到你
And I could have all life offers
及我生命中有無限的可能性
Riches that were far beyond compare
豐富的,無與倫比
To grant my wish without a care
去准許我的希望,不再介意(自己做不到)
Oh, I could do anything
喔,我知道我可以做任何事
But if you weren't in at all...
但,如果你在再其中。

repeat * *


Jesus, I live because You live
主,我活著,因為你活著
You're like the air I breathe
你對我來說,就像我呼吸的空氣
Oh Jesus, oh, I have because You give
喔,主,喔,我有因為你給予
You're everything to me Oh...
你對我來說,就是所有,喔‥‥

repeat * *



arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()