I’ve been so long in midnight
我身處在漫漫長夜半中太久了
Praying for the light of dawn
祈禱光的降下
And hope’s been my companion
及希望變成我的同伴
In the dark to keep me strong
在黑暗中令我依然堅強
But there’s something awesome
但這是一些東西是令人敬畏的
Shining out through the ebony
照穿黑檀木
And now my soul can finally see
及現在我的靈最終得見
There is glory in the night
在夜晚中這是讚美
So beautiful and bright
太美麗及光亮
A glimpse of You
瞥見你

Coming from the other side
自從另一處來
You are reaching through the stars
你透過星星接觸(我)
And You’re speaking to my heart
及你對我的心說話
I know it’s You
我知道是你
Calling from the other side
從另一處呼喚

How could I not have realized
為何我總不能領悟
You’ve been here all along
你經常在這
So constant and so faithful
多麼的不變及多麼的信實
Through the darkness and beyond
穿過最暗的地方及致更遠

It’s unthinkable, undreamable
這是沒法想像,不是夢想
There’s peace when I look up
當我舉目,是多麼和平(喜樂)在我中間

‘Cause I see the evidence of love
因為我見到愛的確據
The other side…tonight
來自另一處,今晚

I am dancing through the night
我在跳舞直至夜裡
Knowing things will be all right
知道所有真實的事
Because of You
因著你
I’ll make it to the other side
我會令到(它指不好的東西)去到另一邊
You are reaching through the stars
你透過星星
And You’re speaking to my heart
你對我的心靈說話
I know it’s You
我知道這是你
Calling from the other side
來自遠處對我的呼喚

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()