close
You saw me in my need
你已經見到我的需要
You paid the price for me
你已經為我付出了代價
And through Your love
及透過你的愛
I have been set free
我得著自由
Now I am not the same
現在我不會再(跟以前)一樣
You took my sin and shame
你挪去我的罪及羞辱
Forever I will bless Your Holy Name
我會敬畏你的名直至永遠
I adore You
我熱愛你
I adore You
我熱愛你
Lamb of God
神的羔羊
My Savior, Prince of Peace
我的拯救者,和平之子
I adore You
我熱愛你
I adore You
我熱愛你
Jesus You mean all the world to me
耶和華你對我的意義就是全世界(你對我來說代表全世界)
I adore You Lord.
我熱愛你,我的主。

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()