Though I can't see
就算我不能看見
Your Holy Face
你神聖的面孔
And Your throne in Heaven above
及你高坐於天堂的寶座
It seems so far away
這一切都好像太遙遠(與我相隔太遠)
Though I can't touch
就算我不能觸摸
Can't touch your nail scarred hands
用顫抖的手觸摸你的指甲
I have a deep unspeakable joy
我有一種深處的難以言喻的喜樂
That makes my faith to stand
那令我有信心去站立

Lord, I believe in You
主,我信靠你
I always believe in You
我經常信靠你
Though I can't see You with my eyes
就算我不能用我的眼睛見到你(親眼見到你)
Deep in my heart, Your presence I find
我心深處,我找到你的存在
Lord, I believe in you
主,我相信你
And I'll keep my trust in You
我會保持我的信向著你
Let this whole world say what they may (wish or trust)
令這全世界都說他們會(希望或相信)
No one can take this joy away
沒有人可以拿去這種喜樂
Lord, I believe
主,我相信


Lord I Believe In You
arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()