Verse 1:

Lord I come to You
主,我走向你
Let my heart be changed
令我的心改變
Renewed
更新
Flowing from the grace
沐浴在恩典
that I found in You.
我找到你

Lord I've come to know
主,我開始去知道
the weaknesses in me
我最軟弱的地方
will be stripped away
會被挪去
by the pow'r Your love.
被你的愛的力量

Chorus:

Hold me close
親密地帶領我
let Your love surround me
令你的愛環繞我
bring me near
帶我近一點
draw me to your side
吸引我去你的身邊
and as I wait
及因我等待
I'll rise up like the eagle
我會如鷹展翅上騰
and I will sore with You
我會將傷口呈向你
Your spirit leads me on
你的靈領我被醫治
by the power of Your love.
由你愛的力量
Verse 2:

Lord unveil my eyes
神掀開我的眼睛
let me see You face to face
令我得以面對面的見你
the knowledge of Your love
了解你的愛
as you live in me.
就好像你住我當中

Lord renew my mind
主,更新我的意念
as Your will unfolds in my life
你會在我的生命中更清楚的告訴我
in living everyday
活著的每一天
by the power of Your love.
由你愛的力量
Repeat Chorus


Hillsongs - Power ...
arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()