I have never walked on water
我從來不能站在水上
Felt the waves beneath my feet but
感受那些波濤在我的足下,但
At your Word Lord, I’ll receive Your
在你的話語中,主,我已經接受你
Faith to walk on oceans deep
(你是)信實地行在深海中

And I remember how You found me:
及我記得你是如何找到我
In that very same place
在那非常相似之處
All my failing surely would've drowned me
我的軟弱(早已)全部肯定地將我淹沒
But You made a way
但你已創造了一條道路

You are my freedom
你是我的自由
Jesus you’re the reason
主啊你就是理由
I’m kneeling again at Your throne
我再一次跪下在你的座下
Where would I be without You
當我離了你(的時候),我應在那裏
Here in my life, here in my life?
這裏,我的生命(我的生命在這裏)
You have said that all the heavens
在天堂之時,你早已說明
Sing for joy at one who finds
為著那獨一而尋得的,喜樂地歌
The way to freedom, truth of Jesus
這是通向自由的道路,主的真實
Bought from death into His life
自死中買回,再到祂的生命
And I remember how You saw me:
及我記得你是如何看待我
Through the eyes of Your grace
透過你的眼睛,你的恩典
And though the cost was Your beloved for me
及透過贖價表明你對我的深愛
Still you made a way!
依然是你所創造的道路

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()