close

Listen to the song here in my heart
聆聽這首歌,在我的心內
A melody I start but can't complete
一種旋律(步調)從我開始但我不能完成
Listen to the sound from deep within
聽,這個聲音從深處發出
It's only beginning to find release
這只是開始去找釋放的方法
Ohh the time has come for my dreams to be heard
喔,這個時間來臨了,我的夢想被聽取
They will not be pushed aside and turned
它們不會推撥開(前進)以及回轉
Into your own,
自己完成
all 'cause you won't listen
所有因為你永不聆聽
[Chorus]
Listen

I am alone at a crossroads
我在十字路口孤單徘徊
I'm not at home in my own home
我不在家,在我自己的家
And I've tried and tried
及我覺得很累很累
To say what's on my mind
去說我心中的意念
You should have known
你應該要知道
Now I'm done believing you
現在我已經選擇相信你
You don't know what I'm feeling
你不知道我的感受
I'm more than what You've made of me
我比我想像中更受你的影響

I followed (from My heart)the voice, you gave to me
我跟隨聲音(從我的心)你給予我的
But now I've gotta find my own
但我現在找出我自己(的方式)
You should have listened
你應該要聆聽
There was someone here inside
這裡有些人在裡面(指住在心中的人,過去的人)
Someone I thought had died
有些人我覺得已經死了
So long ago
很長的時間
Oh I'm screaming out
喔,我尖叫出來
And my dreams will be heard
及我的夢會被聆聽
They will not be pushed Aside or turned
它們不會撥開及回轉
Into your own

All 'cause you won't listen
及你永不會聆聽
[Chorus]
Listen

I am alone at a crossroads
我在十字路口孤單徘徊
I'm not at home in my own home
我不在家在自己的家
And I've tried and tried
我覺得非常非常累
To say what's on my mind
去說我心中的意願
You should have known
你應該要曉得
Now I'm done believing you
現在我選擇相信你
You don't know what I'm feeling
你不會明白我的感覺
I'm more than what You've made of me
我比你想像中更受你的影響
I followed the voice, you gave to me
我跟隨聲音,照你所說的
But now I've gotta find my own
但現在我找到自我
You should have listened
你應該要聆聽(我的聲音)
I don't know where I belong
我不知道我應該往那裡走
But I'll be moving on
但我會繼續走
If you don't, if you won't
如果你不再,你永不
Listen to the song here in my heart
聆聽我的心聲
A melody I start, but I will complete
一個旋律我會開始,但我會完成它
Now I am done believing you
現在我已經選擇相信你
You don't know not what I am feeling
你不會知道我怎麼想
I'm more than what you've made of me
我比你想像中更受你的影響
I followed the voice you think you gave to me
我跟隨,你所說的,你的所想的
But now I got to find my own - my own
但是我會找到自我,自我
 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()