Your grace is enough
你的恩典是足夠的
More than I need
多過我所需要的
At your word I will believe
在你的話語中 我會相信
I wait for you
我會等候你
Draw near again
再一次近距離降臨
Let Your Spirit make me new
等候你的靈再一次更新我
*I will fall at your feet
我會在你的足下跪拜
I will fall at your feet
And I will worship you here*
及我會在這裡敬拜你

Your presence in me
你存在在我裡面
Jesus light the way
耶穌令到道路光亮(引聖經 耶穌說 我就是光,道路真理生命)
By the power of your word
在你的話語帶有能力
I am restored
我被恢愎(拯救)
I am redeemed
我被贖回

By your Spirit I am free
因著你的靈我得自由
repeat **

"Freely You gave it all for us
你已經給予我所有
Surrendered Your life
環繞你的生命
Upon that Cross
以十架為主
Great is the love
最偉大是愛
Poured out for all
倒滿(傾倒)我們全部人
This is our God
這就是我的神
Lifted on high
高舉在天
From death to life
由死到生
Forever our God is glorified
我們的神是永遠信實的
Servant and King
僕人及我王
Rescued the world
拯救(釋放)世界
This is our God"
這就是我的神

repeat ** X2
repeat " "



arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()