我以禱告來到你跟前,我要尋求你,
我要站在破口之中,在那裡我尋求你。
主我是軟弱及無助,你卻是我的力量,
以你親切的手引導我,那就是我的得勝。


副歌: 每一次我禱告,我搖動你的手,
禱告做的事,我的手不能做。
每一次我禱告,大山被挪移,
道路被鋪平,使列國歸向你。




I will come to You in Prayer
I will seek Your face
I will stand within the gap
There will I intercede

For every time i pray
I move the hand of God
My prayer does the things
My hands cannot do
For every time i pray
The mountains are removed
The paths are made straight
And nations turn to You

I am weak and helpless Lord
You my strength shall be
Guide me with Your gracious hand
There will my victory be

Music: Wah Lok
Lyrics: Wah Lok & Yuen Woh

©1981 Wah Lok & Yuen Woh




你讓我生命改變(粵)

你恩典豐富極深厚,每天保守,
每一刻供應是足夠,夜深和白晝,
頌讚你,讓我生命改變,
每刻在引牽,頌讚你,
萬世千載不變,身心皆奉獻。
你施恩普世像天雨,傾福於世間,
細心的把我在看顧,關心無間,
憐憫我,讓我生命改變,
愛心日倍添,願靠你,
面對新的挑戰,身心皆奉獻。
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()