close
This is for my peoples who just lost somebody
這是為了某些人誰失去了某些人
Your best friend, your baby, your man, or your lady
你最好的朋友,你的親密愛人,你的男人,或你的女人
Put your hand way up high
舉高你的手
We will never say bye (no, no, no)
我們永不說再見(不,不,不)
Mamas, daddies, sisters, brothers, friends and cousins
媽媽,爸爸,姊妹,兄弟,朋友,表兄妹
This is for my peoples who lost their grandmothers
這是為了我的朋友誰失去他們的祖母
Lift your head to the sky 'cause we will never say bye
舉高你的手向著天空(向天空揮手)因為我們永不說再見

As a child there were them times
當還是小朋友的時間是他們的時代
I didn't get it but you kept me in line
我不懂得但你站在同一條線上
I didn't know why you didn't show up sometimes
我永不知道為何你有時不到達
On sunday mornings and I missed you
在星期日早上我會掛念你
But when we talked too All them grown full things
但當我們說到當他們全部長大成人
Separation brings You never let me know it
帶來分離 你永不教我知道它
You never let it show because You loved me and obviously
你永不展示它們因著 你愛我深刻地
There's so much more left to say
這實在太多未能說出的話

If you were with me today face to face
(永不會實現)如果你今日與我在一起面對面

*I never knew I could hurt like this
我永不知道我會受傷至此
And everyday life goes on like
及每天的生活會如此
"I wish I could talk to you for awhile"
我希望我能與你長久地談
"I wish I could find a way try not to cry"
我希望我能找到方法不再哭泣
As time goes by
時光飛逝
And soon as you reach a better place
直至你找到更好的地方
Still I'll give the world to see your face
直至我會給世界認識你
And I'm bragging right next to you
及我站在你旁邊自誇
It feels like you gone too soon
它令人覺得你離去得太早
The hardest thing to do is say bye bye *
最難的是道別離

And you never got the chance to see how good I've done
及你永沒有機會去看到,我做得有多好
And you never got to see me back at number one
及你永不在我背後看我當上第一名
I wish that you were here to celebrate together
我希望,你在這裡一起去慶祝
I wish that we could spend the holidays together
我希望,我們可以一起分享假期
I remember when you used to tuck me in at night
我記得當你哄我在晚上
With the Teddy Bear you gave to me that I held so tight
你給我熊仔及我太累去抱住它(因為它太大)
I thought you were so strong
我覺得你是多麼的強大(因為我抱不動)
That you can make it through whatever
因著你無論如何都可以(做好)
It's so hard to accept the fact you're gone forever
這實在太難去接受一個事實就是你永遠地離開了
Chorus

repeat * 1

arrow
arrow
    全站熱搜

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()