Your eye is on the sparrow
你的眼中有麻雀(指天上的麻雀祂也看顧)
And Your hand, it comforts me
及你的手,保護我
From the ends of the Earth to the depth of my heart
從地球的末處指向我的心
Let Your mercy and strength be seen
你的偉大及能力已經顯明了
You call me to Your purpose
你呼召我去你的計劃中
As angels understand
天使都明白
For Your glory, may You draw all men
你的榮光 讓你拉起所有人
As Your love and grace demand
源於你的愛與和平所需

And I will run to You
我會奔向你
To Your words of truth
奔向你話語中的真理
Not by might, not by power
不是因為權勢,不是因為能力
But by the spirit of God
但是由於神的靈
Yes I will run the race
是的,我會向著這條道路奔跑
'Till I see Your face
直到我得見你的面
Oh let me live in the glory of Your grace
喔~使我住在你的恩典榮光中

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 JOYCEHUI 的頭像
    JOYCEHUI

    時間、空間和未來

    JOYCEHUI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()